Conversie Optimalisatie

Meer verkeer, leads en verkopen genereren met hetzelfde marketing budget.

Conversie Optimalisatie

Meer verkeer, leads en verkopen genereren met hetzelfde marketing budget.

Home » Diensten » Conversie optimalisatie

Conversie optimalisatie

Met conversie optimalisatie verbeter je de verhouding tussen jouw websitebezoekers en conversies. Een conversie kan een bepaalde actie zijn, zoals een ingevuld contactformulier, een nieuwsbrief-inschrijving of een aankoop. Maar hoe gaat zo’n optimalisatie in zijn werk?

Illustratie conversie optimalisatie | Pineapple Marketing

Conversie optimalisatie

Met conversie optimalisatie verbeter je de verhouding tussen jouw websitebezoekers en conversies. Een conversie kan een bepaalde actie zijn, zoals een ingevuld contactformulier, een nieuwsbrief-inschrijving of een aankoop. Maar hoe gaat zo’n optimalisatie in zijn werk?

Illustratie conversie optimalisatie | Pineapple Marketing
Illustratie conversies inventariseren | Pineapple Marketing
  • Meer conversie met minder budget

  • Verhoog de gebruikerservaring

  • Leer je klant beter kennen

  • Creëer autoriteit

Optimaliseer mijn website

Inventarisatie

Allereerst bekijken we welke waardevolle acties er tot op heden op jouw website hebben plaatsgevonden. Hoeveel conversies zijn er gegenereerd? Tegen welke kosten? Welke pagina’s converteren het meest?

Op basis hiervan kunnen wij de website en advertenties opnieuw inrichten. Wil je bijvoorbeeld meer inschrijvingen ontvangen, maar klikt niemand op jouw inschrijfbutton? Dan bedenken we een alternatief dat meer opvalt. Een pop-up of een slide-in kan de oplossing bieden om jouw conversies te verhogen.

Haken er veel bezoekers af op de afrekenpagina waar verzendkosten worden berekend? Dan kan een one-page-checkout de oplossing bieden.