Schoonmaakbedrijf-vergelijk.nl
Website & Online leadgeneratie
Schoonmaakbedrijf-vergelijk.nl
Website & Online leadgeneratie
Schoonmaakbedrijf-vergelijk.nl
Schoonmaakbedrijf-vergelijk.nl brengt de vraag en aanbod van schoonmaakbedrijven bij elkaar. Dit doen zij door online te adverteren en door middel van telemarketing.

Schoonmaakbedrijf-vergelijk
Schoonmaakbedrijf-vergelijk.nl brengt de vraag en aanbod van schoonmaakbedrijven bij elkaar. Dit doen zij door online te adverteren en door middel van telemarketing.


Strategie en doelstellingen
Het doel was om een platform op te zetten voor schoonmaakbedrijven en deze te helpen aan nieuwe klussen. Vergelijkbaar met werkspot, maar dan voor een specifieke niche. De klant had al ruime ervaring in de schoonmaakbranche en zag dan ook kans om hiermee op landelijk niveau lokale ondernemers aan te spreken. De strategie die hierin werd opgezet was een stuk geraffineerder dan bij andere projecten.
Uitvoering
Gaandeweg moest het systeem getest worden waardoor het geen opdracht was, maar een langetermijnproces. Onderdelen die aan bod kwamen:
- Consult: eerste opzet bespreken en adviezen geven
- Overeenstemming van alle noodzakelijke functionaliteiten
- Programmeren van een eerste versie
- Trial & error: voornamelijk veel testen en feedback van de klant verwerken
- Opleveren en volledig in bedrijf laten draaien
- Online leads genereren via verschillende marketingkanalen
- Bijsturing, updaten en monitoren

Uitvoering
Gaandeweg moest het systeem getest worden waardoor het geen opdracht was, maar een langetermijnproces. Onderdelen die aan bod kwamen:
- Consult: eerste opzet bespreken en adviezen geven
- Overeenstemming van alle noodzakelijke functionaliteiten
- Programmeren van een eerste versie
- Trial & error: voornamelijk veel testen en feedback van de klant verwerken
- Opleveren en volledig in bedrijf laten draaien
- Online leads genereren via verschillende marketingkanalen
- Bijsturing, updaten en monitoren

Resultaat
Uiteindelijk hebben wij binnen 3 maanden een volledig werkend platform kunnen opleveren waarbij er vanaf de 4e maand al break-even werd gedraaid. Dit mede dankzij de efficiënte manier van bouwen waarbij eerst voorrang werd gegeven aan de cruciale onderdelen. Het werd modulair opgeleverd waardoor optimalisaties ook in een later stadium (bij meer financiële ruimte) toegepast konden worden.
Resultaat
Uiteindelijk hebben wij binnen 3 maanden een volledig werkend platform kunnen opleveren waarbij er vanaf de 4e maand al break-even werd gedraaid. Dit mede dankzij de efficiënte manier van bouwen waarbij eerst voorrang werd gegeven aan de cruciale onderdelen. Het werd modulair opgeleverd waardoor optimalisaties ook in een later stadium (bij meer financiële ruimte) toegepast konden worden.
Conclusie
Break-even draaien binnen 4 maanden is niet iets wat we vaak meemaken. Echter is dit het bewijs dat het zeker mogelijk is met online leadgeneratie! Er valt nodig een hoop te optimaliseren waardoor dit een interessant project is voor beide partijen.
Conclusie
Break-even draaien binnen 4 maanden is niet iets wat we vaak meemaken. Echter is dit het bewijs dat het zeker mogelijk is met online leadgeneratie! Er valt nodig een hoop te optimaliseren waardoor dit een interessant project is voor beide partijen.