P3 Asbestverwijdering BV
Zoekmachine optimalisatie
P3 Asbestverwijdering BV
Zoekmachine optimalisatie
P3 Asbestverwijdering BV
P3 asbestverwijdering BV is een ervaren onderneming in het inventariseren en verwijderen van alle soorten asbest. Zij werken met flexibele teams die zowel overdag als ‘s nachts inzetbaar zijn, bijvoorbeeld in het geval van calamiteiten.
P3 Asbestverwijdering BV
P3 asbestverwijdering BV is een ervaren onderneming in het inventariseren en verwijderen van alle soorten asbest. Zij werken met flexibele teams die zowel overdag als ‘s nachts inzetbaar zijn, bijvoorbeeld in het geval van calamiteiten.
Strategie en doelstellingen
P3 Asbestverwijdering BV was al ruim een jaar volop in bedrijf. Echter misten zij de online presentatie. Potentiële klanten die niet uit het rechtstreekse netwerk van de eigenaren kwamen, konden zo geen beeld schetsen van het bedrijf. Dit resulteerde in lage conversiepercentages op de aanvragen die zij ontvingen.
Het doel was om meer online zichtbaarheid te krijgen om de credibiliteit van P3 Asbestverwijdering BV te waarborgen. Daarnaast wilden zij buiten hun eigen aanvragen om leads genereren via de website. De strategie was als volgt:
- Compleet nieuwe responsive website met waardevolle content
- Google Mijn Bedrijf pagina instellen
- Vindbaarheid vergroten in Google en Bing door zoekmachine optimalisatie
Uitvoering
P3 had ook nog geen huisstijl of logo, dus dat was een allereerste vereiste om mee te beginnen. De kleur was allesbepalend: deze kwam niet alleen terug op de website, maar ook op de gevel, de werkbussen en natuurlijk de bedrijfskleding.
Daarnaast moest er research gedaan worden naar de branche. Er wordt gesproken in jargon en enige kennis is vereist om SEO-vriendelijke teksten te schrijven.
Na oplevering van de website werd de website aangemeld in de Google Search console en werd deze gekoppeld aan Google Analytics zodat we niet alleen de bezoekers, maar ook de zoekopdrachten en zoekvolumes konden tracken.
Het SEO traject hebben wij ingezet met het maandelijks plaatsen van een blogbericht op de website, een blogbericht op een asbest/bouwgerelateerde website en door backlinks te plaatsen.
Uitvoering
P3 had ook nog geen huisstijl of logo, dus dat was een allereerste vereiste om mee te beginnen. De kleur was allesbepalend: deze kwam niet alleen terug op de website, maar ook op de gevel, de werkbussen en natuurlijk de bedrijfskleding.
Daarnaast moest er research gedaan worden naar de branche. Er wordt gesproken in jargon en enige kennis is vereist om SEO-vriendelijke teksten te schrijven.
Na oplevering van de website werd de website aangemeld in de Google Search console en werd deze gekoppeld aan Google Analytics zodat we niet alleen de bezoekers, maar ook de zoekopdrachten en zoekvolumes konden tracken.
Het SEO traject hebben wij ingezet met het maandelijks plaatsen van een blogbericht op de website, een blogbericht op een asbest/bouwgerelateerde website en door backlinks te plaatsen.
Resultaat
SEO
Binnen 5 maanden bereikten wij een aantal mooie posities vanaf 0 op de belangrijkste zoekwoorden voor het genereren van nieuwe aanvragen direct op de website.
Resultaat
SEO
Binnen 5 maanden bereikten wij een aantal mooie posities vanaf 0 op de belangrijkste zoekwoorden voor het genereren van nieuwe aanvragen direct op de website.
Conclusie
Onze klant was dusdanig tevreden met de door ons behaalde resultaten dat ze na de contractsperiode door zijn gegaan voor onbepaalde tijd.
Wil jij ook online grote stappen maken met jouw bedrijf? Neem dan contact op met een van onze specialisten.
Conclusie
Onze klant was dusdanig tevreden met de door ons behaalde resultaten dat ze na de contractsperiode door zijn gegaan voor onbepaalde tijd.
Wil jij ook online grote stappen maken met jouw bedrijf? Neem dan contact op met een van onze specialisten.